Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Хворост Х$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 8
Представлено документи з 1 до 8
|
1. |
Хворост Х. Ю. Психолінгвістичний погляд на феномен соціальної зрілості особистості [Електронний ресурс] / Х. Ю. Хворост // Психолінгвістика. - 2012. - Вип. 9. - С. 138-143. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/psling_2012_9_21
| 2. |
Хворост Х. Ю. Психологічні особливості прояву інформаційної позиції студентів [Електронний ресурс] / Х. Ю. Хворост // Психолінгвістика. - 2012. - Вип. 10. - С. 129-135. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/psling_2012_10_18
| 3. |
Хворост Х. Ю. Психологічні особливості прояву інформаційної позиції майбутніх фахівців документознавства та інформаційної діяльності [Електронний ресурс] / Х. Ю. Хворост // Психолінгвістика. - 2012. - Вип. 11. - С. 134-141. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/psling_2012_11_18
| 4. |
Засєкіна Л. Травматичний наратив у координатах психолінгвістичного дослідження [Електронний ресурс] / Л. Засєкіна, Х. Хворост, Д.. Засєкіна // Psycholinguistics. - 2018. - Vol. 23, Iss. 1. - С. 47-59. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/psling_2018_23_1_4
| 5. |
Хворост Х. Ю. Феномен саногенного мислення як запорука збереження здоров’я особистості [Електронний ресурс] / Х. Ю. Хворост // Наукові записки Національного університету "Острозька академія". Серія : Психологія. - 2017. - Вип. 5. - С. 170-176. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nznuoapp_2017_5_17
| 6. |
Хворост Х. Ю. Свідоме ставлення особистості як чинник інформаційно-психологічної безпеки людини [Електронний ресурс] / Х. Ю. Хворост // Психологічні перспективи. - 2016. - Вип. 27. - С. 303-315. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppst_2016_27_29 Обгрунтовано залежність свідомого ставлення особистості до інформації та інформаційно-психологічної безпеки людини. Надано сучасні наукові напрацювання у царині психології інформації. Розглянуто основні форми інформаційно-психологічного впливу на особистість. Обгрунтовано взаємозв'язок свідомих ставлень до інформації, що існують у такому інформаційному просторі, як семіосфера, з суспільною адекватністю соціально-психологічної зрілості людини, яка володіє стійкою інформаційно-психологічною безпекою. Представлено результати емпіричного дослідження щодо виявлення основних крос-культурних віддмінностей у свідомому ставленні до інформації українських та американських студентів. У дослідженні брали участь 250 респондентів Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки (Луцьк, Україна) та Університету Центрального Арканзасу (Конвей, США). Дослідження грунтувалося на основі авторського опитувальника, у якому бралось до уваги ставлення до інформації, отримуваної із різних сфер життя: спорт, сім'я, професійне зростання тощо. А також аналізувались основні джерела інформації, найбільш прийнятні для студентів обох країн. Оскільки вибір інформаційного ресурсу залежить від ступеня його інтерактивності, було простежено відповідні відмінні та спільні риси. Результати дослідження показали, що інформація є важливим складником сучасного студенства. Молодь обох країн висловлює адекватне ставлення до інформації. існує багато спільного у реалізації пізнавальних, емоційних і поведінкових функцій інформації у студентів України та США, проте наявні деякі відмінності. Це пояснюємо різними умовами й рівнем життя, фондом знань, неоднаково насиченим інформаційним простором, різним доступом до новітніх інформаційних технологій та можливістю їх вільного використання достатньою мірою.
| 7. |
Хворост Х. Ю. Психологічний потенціал арт-терапевтичних засобів у процесі навчання іноземної мови [Електронний ресурс] / Х. Ю. Хворост // Психологічні перспективи. - 2017. - Вип. 29. - С. 322-334. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppst_2017_29_30 Звернено увагу на роль арт-терапії у процесі навчання іноземної мови. Надано результати теоретичного та емпіричного досліджень психологічного потенціалу арт-терапевтичних засобів у процесі навчання іноземної мови. Розглянуто основні історичні аспекти розвитку арт-терапії як психологічної науки та її інструментарію. Визначено специфіку арт-терапевтичних засобів у процесі навчання мови. Обгрунтовано використання художніх терапевтичних засобів, ураховуючи те, що арт-терапевтичний матеріал у навчанні може бути різноманітним. Запропоновано розглянути можливості використання арт-терапевтичних засобів у роботі, із представленням результатів практичної діяльності автора та висновків теоретичних розробок у цій царині. Запропоновано деякі авторські техніки, що їх використовували у процесі навчання іноземних мов (англійської та французької) серед різних вікових категорій. Результати практичних напрацювань засвідчили значимість та ефективність використання запропонованих автором арт-терапевтичних засобів. Отримані показники дадуть можливість педагогу, психологу чи консультанту, вибудовувати майбутню ефективну траєкторію розвитку якісного навчання мови; а конкретній особистості - у процесі самостійного вивчення мови, за умовах сучасного культурно-історичного та освітнього простору. Результати застосування арт-терапевтичних засобів у процесі навчання іноземної мови, запропоновані автором, показали важливість та ефективність їх використання.
| 8. |
Хворост Х. Ю. Концептуальні межі поняття позиції в психології [Електронний ресурс] / Х. Ю. Хворост // Психологічні перспективи. - 2011. - Вип. 17. - С. 256-262. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppst_2011_17_31
|
|
|